Selfia
Dla marki Selfia zawędrowaliśmy do puszczy. Po to, by przygotować dla niej nową linię opakowań i produktów marketingowych dla architektów i projektantów wnętrz. A z wyprawy wróciliśmy z nowym czworonożnym pupilem.
Realizacja
Strategia, design & opakowania
Klient
Selfia
Selfia jest polską marką,
która łącząc rodzinną tradycję
z nowoczesnym wzornictwem skandynawskim i loftowym tworzy autorskie kolekcje mebli
ze szlachetnych gatunków naturalnego, olejowanego drewna.
Naturalność i szlachetność drewna jest sercem naszego projektu. Dlatego nie mogło w nim zabraknąć ekologicznych papierów, surowego, eleganckiego tłoczenia i soczystych, kolorów jesiennych liści.
Skąd ten Ryś?
Ryś zainspirował nas swoim unikatowym charakterem. Pojawia się tylko w najbardziej dzikich partiach polskich lasów, dlatego stał się dla nas symbolem naturalności i nieskażonej przyrody. Z kolei spotkanie z tak rzadkim zwierzęciem jest niepowtarzalne i wyjątkowe.
To wszystko razem trafnie odzwierciedla wartości i ekskluzywny charakter marki Selfia oraz jej produktów ze szlachetnego drewna.
Wśród naszych realizacji dla marki znalazła się torba ze szkicownikiem dla architektów.
Eleganckie pudełka wykonane z ekologicznych papierów w soczystych kolorach jesiennego lasu są tak naprawdę wzornikami. Uszlachetniliśmy je tłoczeniem i miedzianym hot-stampingiem, a w ich wnętrzu schowaliśmy próbki naturalnego olejowanego drewna, z którego powstają kolekcje mebli Selfia. Okrągłe próbki służą również jako podkładki pod kubek i są praktycznym upominkiem dla architektów i projektantów wnętrz.