top of page

Selfia

Dla marki Selfia zawędrowaliśmy do puszczy. Po to, by przygotować dla niej nową linię opakowań i produktów marketingowych dla architektów i projektantów wnętrz. A z wyprawy wróciliśmy z nowym czworonożnym pupilem. 

Realizacja

Strategia, design & opakowania

Klient

Selfia

11- ryś idący2_edited_edited_edited_edit

Selfia jest polską marką,

która łącząc rodzinną tradycję 

z nowoczesnym wzornictwem skandynawskim i loftowym tworzy autorskie kolekcje mebli

ze szlachetnych gatunków naturalnego, olejowanego drewna.

Naturalność i szlachetność drewna jest sercem naszego projektu.  Dlatego nie mogło w nim zabraknąć ekologicznych papierów, surowego, eleganckiego tłoczenia i soczystych, kolorów jesiennych liści.

12 - ryś-odwrócony_edited_edited_edited.

Skąd ten Ryś?

Ryś zainspirował nas swoim unikatowym charakterem. Pojawia się tylko w najbardziej dzikich partiach polskich lasów, dlatego stał się dla nas symbolem naturalności i nieskażonej przyrody. Z kolei spotkanie z tak rzadkim zwierzęciem jest niepowtarzalne i wyjątkowe.

To wszystko razem trafnie odzwierciedla wartości i ekskluzywny charakter marki Selfia oraz jej produktów ze szlachetnego drewna. 

Wśród naszych realizacji dla marki znalazła się torba ze szkicownikiem dla architektów.

Eleganckie pudełka wykonane z ekologicznych papierów w soczystych kolorach jesiennego lasu są tak naprawdę wzornikami. Uszlachetniliśmy je tłoczeniem i miedzianym hot-stampingiem, a w ich wnętrzu schowaliśmy próbki naturalnego olejowanego drewna, z którego powstają kolekcje mebli Selfia. Okrągłe próbki służą również jako podkładki pod kubek i są praktycznym upominkiem dla architektów i projektantów wnętrz.

szkicownik3_edited.jpg
bottom of page