ES-CAPE
Projekt strategii dla nowej marki opraw ewakuacyjnych Es-Cape darzymy szczególnym sentymentem. Naszego klienta i jego odbiorców zjednał sobie nietypowym rozwiązaniem, które zaskakuje, ale też bardzo ociepla wizerunek marki.
Realizacja
Strategia marki ES-CAPE, projekt serii katalogów
Klient
ES-SYSTEM S.A.
Na kolejnych okładkach katalogów produktowych, będących częścią strategii, występują gościnnie:
Ania i Marika udowadniając, że nawet temat ewakuacji nie jest im straszny. Z satysfakcję stwierdzamy, że dziewczynki dobrze się przy tym bawiły. A jak być bezpiecznym? Każda z okładek katalogu zawiera wskazówkę od Ani i Mariki.
Pierwszą radą jest by znaleźć właściwe źródło światła. Aby się nie pogubić, obierzmy dobry kierunek i trzymajmy się go mocno. Ostatnia z serii okładek zawiera radę od Mariki bawiącej się postaciami, które dobrze znamy z oznaczeń ewakuacyjnych. W trudnych chwilach trzymajmy się razem. Bo wspierając się możemy więcej.