Playing with nature
Dla polskiej marki kosmetyków naturalnych poszliśmy w las. Nie taki zwyczajny, ale bujny, zielony i baśniowy. Efektem jest kompleksowa strategia wizerunkowa i projekt stoiska wystawienniczego stawiający w centrum naturalność, kobiecość i luz. Do dziś tęsknimy za leśnym zapachem paproci i mchu.
Realizacja
Strategia, design & stoisko
Klient
Iossi

Projekt zrealizowaliśmy jako część strategii dla rozwijającej się polskiej marki na targi Cosmoprof Bologna. Firma stawia na ekologiczne rozwiązania, więc naszym zadaniem było mocne podkreślenie tego aspektu działalności. Dlatego też do realizacji wybraliśmy kolory: głęboką zieleń i malinowy róż.
Wybrane kolory nawiązują
do bujnego lasu oraz odważnej kobiecości, czerpiącej swoją siłę z natury. Zestawienie bujności lasu z figlarną postacią dziewczyny w malinowej sukience podkreśla wizerunek marki stawiający na kobiecość pełną naturalności, luzu
i swobody.
Identyfikacja
Jako część strategii wykonaliśmy również materiały marketingowe, między innymi wizytówki, torby i katalogi. Projekty wykonaliśmy na ekologicznym papierze, uszlachetniliśmy je również tłoczeniem.

Stoisko
Dominantą stoiska jest stworzona przez nas leśna ilustracja. Atmosferę lasu spotęgowaliśmy przez zawieszone kokedamy - kule z mchu porośnięte leśną roślinnością.
Chcieliśmy stworzyć wizerunek oraz przestrzeń, które oddadzą charakter marki. Pełen swobody, naturalności i nieskrępowanej radości płynącej z natury. Ten pomysł zawarliśmy w wymyślonym przez nas claimie: „Playing with nature”, a jego dopełnieniem stała się wyrazista huśtawka o geometrycznym kształcie. Mając na naszym pokładzie architekta takie wyzwania wcale nam nie straszne. Huśtawka idealnie wpisała się w przestrzeń, a jej elementy konstrukcyjne zostały sprytnie ukryte. Kto ma ochotę się pohuśtać?
