Stoiska wystawiennicze

Mając na swoim pokładzie architekta, nie boimy się wyzwań związanych z zaprojektowaniem przestrzeni. Dlatego poza identyfikacją i stroną www, dla marki Spectra Lighting opracowaliśmy projekt i skoordynowaliśmy wykonanie stoiska na targi Light & Building we Frankfurcie oraz EUROSHOP w Düsseldorfie, na największe tego typu wydarzenie na świecie dla branży Retail Marketing & Technology. Z kolei dla marki kosmetyków naturalnych przygotowaliśmy zaskakujące leśne stoisko na targi Cosmoprof Bologna.

Realizacja

Projekt stoiska, identyfikacja, design & UX/UI

Klient

Spectra Lighting, Iossi

101_3.jpg

Dla firmy Spectra Lighting, stworzyliśmy czystą, minimalistyczną bryłę stoiska. Ponieważ firma jest producentem opraw oświetleniowych w konstrukcji stoiska wykorzystaliśmy sam produkt klienta - profile oświetleniowe.

W ten sposób stały się integralną częścią bryły, a jednocześnie pozwoliło to sprytnie wyeksponować produkt i skupić uwagę odwiedzjących na produktach firmy. Do realizacji wybraliśmy kolory korporacyjne marki z dominującą czerwienią. 

Materiały marketingowe

Na targi zaprojektowaliśmy materiały marketingowe spójne z całością przygotowanej strategii i projektem stoiska. Wśród materiałów marketingowych znalazły się katalogi, leaflety, bawełniane plecaki i torby oraz ekologiczne, szklane butelki. 

_49A5252-Pano.jpg
IMG_8346-poprawione-3.jpg

UX/UI

Dodatkowo do identyfikacji, projektu stoiska i materiałów marketingowych opracowaliśmy kompleksowo system zarządzania produktem (Product Information System) oraz UX/UI zintegrowanej z systemem produktowej strony www. 

00-STRONA-GŁOWNA-SPECTRA-2a_edited.jpg
projekt VIDESIGN.jpg

Dla rozwijającej się polskiej marki kosmetyków naturalnych na targi Cosmoprof Bologna stworzyliśmy zaskakujące oraz unikatowe leśne stoisko. Firma stawia na ekologiczne rozwiązania, więc naszym zadaniem było mocne podkreślenie tego aspektu działalności. Dlatego też do realizacji wybraliśmy kolory: głęboką zieleń i malinowy róż.

Zestawienie wybranych kolorów oraz autorskiej ilustracji z bujnym lasem i figlarną postacią dziewczyny podkreśla wizerunek marki stawiający na kobiecość pełną naturalności, luzu i swobody. Wizerunek ten wzmocniliśmy przygotowaniem spójnych materiałów marketingowych na targi.  

Zabawa z naturą

Charakter marki pełen swobody, naturalności i nieskrępowanej radości płynącej z natury zawarliśmy w wymyślonym przez nas claimie: „Playing with nature”. ​Dominantą stoiska jest stworzona przez nas leśna ilustracja. Atmosferę lasu spotęgowaliśmy przez zawieszone kokedamy - kule z mchu porośnięte leśną roślinnością. A jego dopełnieniem stała się wyrazista huśtawka o geometrycznym kształcie. Huśtawka idealnie wpisała się w przestrzeń, a jej elementy konstrukcyjne zostały sprytnie ukryte. Kto ma ochotę się pohuśtać?