Stoiska wystawiennicze
Mając na swoim pokładzie architekta, nie boimy się wyzwań związanych z zaprojektowaniem przestrzeni. Dlatego poza identyfikacją i stroną www, dla marki Spectra Lighting opracowaliśmy projekt i skoordynowaliśmy wykonanie stoiska na targi Light & Building we Frankfurcie oraz EUROSHOP w Düsseldorfie, na największe tego typu wydarzenie na świecie dla branży Retail Marketing & Technology. Z kolei dla marki kosmetyków naturalnych przygotowaliśmy zaskakujące leśne stoisko na targi Cosmoprof Bologna.
Realizacja
Projekt stoiska, identyfikacja, design & UX/UI
Klient
Spectra Lighting, Iossi
Dla firmy Spectra Lighting, stworzyliśmy czystą, minimalistyczną bryłę stoiska. Ponieważ firma jest producentem opraw oświetleniowych w konstrukcji stoiska wykorzystaliśmy sam produkt klienta - profile oświetleniowe.
W ten sposób stały się integralną częścią bryły, a jednocześnie pozwoliło to sprytnie wyeksponować produkt i skupić uwagę odwiedzjących na produktach firmy. Do realizacji wybraliśmy kolory korporacyjne marki z dominującą czerwienią.
Materiały marketingowe
Na targi zaprojektowaliśmy materiały marketingowe spójne z całością przygotowanej strategii i projektem stoiska. Wśród materiałów marketingowych znalazły się katalogi, leaflety, bawełniane plecaki i torby oraz ekologiczne, szklane butelki.
UX/UI
Dodatkowo do identyfikacji, projektu stoiska i materiałów marketingowych opracowaliśmy kompleksowo system zarządzania produktem (Product Information System) oraz UX/UI zintegrowanej z systemem produktowej strony www.
Dla rozwijającej się polskiej marki kosmetyków naturalnych na targi Cosmoprof Bologna stworzyliśmy zaskakujące oraz unikatowe leśne stoisko. Firma stawia na ekologiczne rozwiązania, więc naszym zadaniem było mocne podkreślenie tego aspektu działalności. Dlatego też do realizacji wybraliśmy kolory: głęboką zieleń i malinowy róż.
Zestawienie wybranych kolorów oraz autorskiej ilustracji z bujnym lasem i figlarną postacią dziewczyny podkreśla wizerunek marki stawiający na kobiecość pełną naturalności, luzu i swobody. Wizerunek ten wzmocniliśmy przygotowaniem spójnych materiałów marketingowych na targi.
Zabawa z naturą
Charakter marki pełen swobody, naturalności i nieskrępowanej radości płynącej z natury zawarliśmy w wymyślonym przez nas claimie: „Playing with nature”. Dominantą stoiska jest stworzona przez nas leśna ilustracja. Atmosferę lasu spotęgowaliśmy przez zawieszone kokedamy - kule z mchu porośnięte leśną roślinnością. A jego dopełnieniem stała się wyrazista huśtawka o geometrycznym kształcie. Huśtawka idealnie wpisała się w przestrzeń, a jej elementy konstrukcyjne zostały sprytnie ukryte. Kto ma ochotę się pohuśtać?