top of page

Luxiona Group

Strategia zmieniająca wszystko. Globalna strategia marketingowa przygotowana dla hiszpańskiej grupy Luxiona jest naszą wisienką na torcie. W ramach strategii stworzyliśmy od A do Z: nowy język komunikacji wizualnej oraz kampanie i narzędzia marketingowe wraz z globalną stronę produktową i rozbudowanym systemem zarządzania produktem (PIM). Niemożliwe stało się możliwe w zaskakująco krótkim czasie. 

www.luxiona.com

Realizacja

Strategia marketingowa, design, UX/UI

Klient

Luxiona Group

Strategia marketingowa

Strategia przygotowana dla firmy Luxiona obejmowała kompleksowe rozwiązania marketingowe zarówno w komunkacji, wizerunku marki narzędziach offline jak i online. Komunikacja zewnętrzna została rozbudowana o przemyślane kampanie wizerunkowe skupione na prezentacji głównych wartości marki takich jak design oraz personalizacja. Elementy te stanęły w centrum przygotowanych materiałów: kampanii promujących nowości produktowe, animowanych spotów produktowych, prezentacji dla klientów, nowych renderów 3D i innych materiałów spójnie prezentujących ofertę marki. 

Wśród materiałów offline powstała nowa linia katalogów dla poszczególnych sektorów zastosowania produktów marki: Office, Clean & Medical oraz Retail, spójnie prezentując nie tylko dane technologiczne i informacje produktowe, ale także dzięki wzbogaceniu o nowe materiały graficzne przedstawiając strategię firmy i jej przewagę konkurencyjną na rynku. Hiszpański design produktów oraz personalizacja zostały podkreślone w linii kreatywnych prezentów dla architektów. Pośród nich eleganckie, tłoczone szkicowniki, plecaki autorskiego projektu oraz kawy nawiązujące do kultury Hiszpanii stały się miłem akcentem wzmacniającym wizerunek marki. 

Strona www oraz PIM

Łącząc strategię z designem, stworzyliśmy złożony produkt cyfrowy, zaczynając od strategii wizerunkowej, poprzez architekturę strony, jej funkcjonalności, UX/UI oraz design. Naszym celem była funkcjonalność, estetyka oraz cele biznesowe serwisu. Powstałe w ten sposób przemyślane narzędzie marketingowe w postaci strony produktowej z rozbudowaną bazą danych, ułatwia wyszukiwanie produktów oraz dobranie ich odpowiednich parametrów technicznych.

Rozbudowane filtry wyszukiwania i baza danych zintegrowana z systemem zarządzania produktem pozwala na bieżąco aktualizować oraz uzupełniać ofertę produktową. Szczegółowe kategorie produktów z przypisanymi atrybutami, dokumentacją techniczną i plikami graficznymi pomagają wyszukiwać produkty i generować karty produktowe. Dzięki temu sprzedaż produktów jest skuteczniejsza, a praca z produktami bardziej efektywna i funkcjonalna. 

new-luxiona-website_newsletter 1.png
www1.png

Eventy i targi

Nieodłącznym elementem strategii było przygotowanie zarówno kampanii produktowych, eventów branżowych, spotkań z naszymi klientami jak i uczestnictwo w międzynarodowych targach branży oświetleniowej. W centrum każdego eventu było zarówno zwiększenie rozpoznawalności naszej marki jak i przede wszystkim przemyślana ekspozycja produktu. Każe ze spotkań podkreślało główne wartości marki: europejski design, personalizowane rozwiązania oraz konkurencyjność produkcji i usług. 

Spośród eventów przygotowanych w ramach planu marketingowego, wyróżniły się targi GET Nord w Hamburgu, na których marka zaprezentowała swoje nowości produktowe. Stoisko odzwierciedlało charakter marki poprzez użycie naturalnego drewna oraz czystych i stonowanych kolorów dopełniających wiodący kolor brandu, którym jest intensywna zieleń. Projektu dopełniły eleganckie materiały marketingowe w postaci toreb i plecaków, minimalistycznych szkicowników dla architektów oraz katalogów. 

D07_5963-LowRes.jpg
bottom of page