Spectra Lighting
Rozbudowane strategie wizerunkowe, jak ta dla Spectry Lighting, to zdecydowanie nasz konik. Przy kompleksowych projektach, tworzymy wszystko od A do Z. Zaczynając od strategii i identyfikacji marki, przez rozbudowaną produktową stronę www i system zarządzania ofertą firmy, po kompleksowy projekt i wykonanie stoiska wystawienniczego i wszystkich materiałów marketingowych. Tak, aby wszystko było spójne i podkreślało charakter marki.
Realizacja
Strategia, UX/UI, branding & identyfikacja
Klient
Spectra Lighting
UX/UI & system PIM
Pracując na styku strategii i designu, stworzyliśmy złożony produkt cyfrowy, zaczynając od strategii marki, poprzez architekturę strony, jej funkcjonalności, UX/UI oraz design. Na każdym etapie kładąc szczególny nacisk na funkcjonalność, estetykę oraz cele biznesowe serwisu. W efekcie stworzyliśmy przemyślane narzędzie marketingowe – stronę produktową z rozbudowaną bazą danych, dzięki której sprawdzenie i dobranie odpowiednich parametrów technicznych produktów oświetleniowych marki jest dziecinnie proste.
Rozbudowane filtry wyszukiwania i baza danych zintegrowana z systemem zarzadzania produktem pozwala w czasie rzeczywistym aktualizować i uzupełniać ofertę produktową. Szczegółowe kategorie produktów z przypisanymi atrybutami, dokumentacją techniczną i plikami graficznymi pomagają wyszukiwać produkty i generować karty produktowe w oparciu o wybrane kryteria. Dzięki temu sprzedaż produktów będzie skuteczniejsza i przyjemniejsza, dlatego
niecierpliwie odliczamy dni do uruchomienia strony.
Świecimy w ciemności
Firma Spectra Lighting profesjonalnie zajmuje się projektowaniem i produkcją opraw oświetleniowych, dlatego zaprojektowaliśmy okładkę głównego katalogu produktowego, która świeci w ciemności.
W realizacji dominuje głęboka czerwień, będąca wiodącym kolorem korporacyjnym marki. Katalogi, leaflety oraz materiały marketingowe i gadżety wzbogaciliśmy hasłami, które nawiązują do produktów firmy oraz do rozwiązań ekologicznych, które marka wspiera. Minimalistyczna teczki i wizytówki oraz inne materiały drukowane, w całości wykonaliśmy z ekologicznego papieru z eleganckim tłoczeniem.
Wykonane przez nas w kilku wariantach leaflety przedstawiają wybrane produkty firmy. Naszym celem było jak najlepiej wyeksponować ofertę marki, przejrzyście przedstawić zarówno parametry techniczne oraz niezbędne informacje jak i podkreślić jakość, design oraz wzornictwo produktów. Do stworzenia portfolio produktowego przygotowaliśmy wysokiej jakości rendery, animacje i wizualizacje 3D.
Częścią kompleksowej strategii dla Spectra Lighting była koncepcja i projekt nowego produktu oraz przygotowanie kampanii marketingowej wprowadzającej go na rynek. Tak powstała oprawa o wdzięcznej nazwie HOLY. Unikalne światło zamknęliśmy w geometrycznym kształcie, który odróżnia go od innych produktów, łącząc innowacyjny design z nowoczesną technologią.
Pierwsza prezentacja oprawy HOLY odbyła się na targach EUROSHOP Düsseldorf 2020, na które przygotowaliśmy stoisko targowe. Stoisko zaprojektowaliśmy na bazie profili oświetleniowych. Jest to jeden z głównych produktów firmy, który stał się dominantą bryły. Na targi przygotowaliśmy pełną identyfikację marki oraz wykonaliśmy wszystkie materiały marketingowe.